Vi gennemfører en 3-timers workshop for at definere segmenterings-, målretnings- og positioneringsstrategien for samarbejdet. Dette inkluderer:
- Definition af jeres Ideelle Kunde Profil (ICP) og indhentning virksomheds- og kontaktoplysninger.
- Udvikle telefon-, email- og LinkedIn-scripts samt sekvenser.
- Definere strategier og taktikker for kommunkation på tværs af kanaler.
- Opsætning af salgsunderstøttende software, rapporteringsstrukturer og KPI'er.
- Coaching og test opkald.
Vi gennemfører udadgående salgssekvenser for at opbygge en pipeline, booke aftaler og indsamle data om købsvillighed i flere salgssprints:
Sprint 1: Vi fokuserer på at skabe brandkendskab, opnå tilladelser til e-mail og udføre split-test af segmenter, kanaler og positionering, som opbygger grundlaget for lovlige og skalerbare udadgående salgskampagner. Vi booker aftaler, hvor timingen er rigtig og opbygger en pipeline.
Sprint 2: Vi fokuserer på at maksimere leadgenerering og mødebooking, samtidig med at vi optimerer pitch, taktik og beriger med nye leads baseret på feedback. Dette optimerer konverteringsrater og maksimerer omsætning.
Vi arbejder i jeres CRM-system eller opsætter et CRM-system og giver fuld adgang til alt data, så I altid kan følge kampagnen. Vi har ugentlige opfølgninger, månedlige statusmøder og vi deler live-dashboards og månedlige markedsrapporter med taktikker og anbefalinger. Hvert kvartal evaluerer vi KPI'er, den forventede investeringsafkast og taler om vækstprognoser.