MEDIEANNONCERING

ACCOUNT-BASED MARKETING

Vi kombinerer IP-adresse baseret medieannoncering og udadgående salgskampagner til at vinde jeres drømmekunder og styrke salg, brand awareness og indsigter.

lad os snakke vækst
Corinne Cotteverte - Accelerating B2B Growth
Simone Bendtsen - Assisting B2B Companies in Growing
Valdemar Gyldendal - Business Development Manager
+70
70+ nordiske forretningsudviklere.
FORDELE

ACCOUNT-BASED MARKETING

Vi kombinerer uadgående salg og medieannoncering til at levere det rigtige indhold til de rigtige personer i de rigtige virksomheder med 100% præcision. Mindre budgetter, mere brandkendskab og flere leads.
FORDEL #1 - 100% PRÆCISION

FOKUSÉR PÅ DE RIGTIGE KUNDER

Vi definerer sammen jeres idelle kunde profil (ICP) og indhenter herefter IP-adresser, som bruges til at målrette reklamer mod de mest interessante virksomheder. Det gør at I kun bruge penge på virksomheder, som I ved kan være gode kunder for jer.

done

Brandgenkendelse

Brands der er top-of-mind vinder salget i 90% af gangene.

done

Leadgenerering

Leadgenereringen øges med niveauet af brandgenkendelse.
Kitty Helgø - Business development consultant
Filip Oskar Ciepiel - scaling B2B sales in Denmark, Sweden, Norway and Finland
FORDEL #2 - DIREKTE OG PERSONALISERET KOMMUNIKATION

PERSONALISEREDE BUDSKABER

Account-Based Marketing udnytter både marketings- og salgskanaler til at skabe hyperpersonaliserede kampagner, der kan nå beslutningstagere på enterprise niveau. Desto mere personaliseret beskederne er til beslutningstagere, desto højere konverteringsrater.

600.000+

Reklameindtryk

Nå jeres ideelle konti med de rigtige budskaber.

30%

Svarrate

Maksimér svarprocenten ved at kombinere salg og markedsføring.
FORDEL #3 - TILPAS OG OPTIMÉR

BRUG DATA TIL AT OPTIMERE RESULTATER

Ved at tracke på hvordan virksomheder engagere med reklamer kan vi give dig viden om hvordan du kan prioritere jeres salg, vælge de rigtige budskaber og optimere kampagnerne for bedre resultater. Du forstår hvilke virksomheder, som har den højeste købsvillighed og hvorfor.

Analysér reklamer

Split-test af reklamer baseret på indtryk og Click Through Rates.

Forstå product-market fit

Forstå jeres product-market fit ved at teste forskellige value propositions.
Gerda Milwetz - Business development Consultant
Mik Meisen Lokdam - CEO

BOOK ET MØDE MED MIK

Han vil gennemgå hvordan VAEKST kan muliggøre jeres vækst, hvad enten det er gennem brug af ABM eller en kombination af vores tjenester. Desuden vil Mik gennemgå jeres strategi, give jer handlingsorienterede indsigter og besvare alle jeres spørgsmål om vores services.
book en virtuel kop kaffe

øg jeres omsætning.

BOOK et møde
Corinne Cotteverte - Accelerating B2B Growth
Simone Bendtsen - Assisting B2B Companies in Growing
Valdemar Gyldendal - Business Development Manager
+100
100+ brands bruger VAEKST.