+70 SAMARBEJDSPARTNERE
NE logo.Venzo logo.Capturi logo.
Hvorfor account-based marketing

MÅLRETTet salgs- og REKLAMEKAMPAGNER

100% præcision
Levér det rigtige indhold til de rigtige personer I de rigtige virksomheder med 100% præcision. Bliv top-of-mind hos de rigtige beslutningstagere.
Kombinér SALG & MARKETING
IP-adresse baseret reklamer og målrettede salgskampagner sikre, at I kan konvertere jeres drømmekunder - uanset størrelse.
ØG jeres afkast på reklamer
76% af markedsførere siger at account-based marketing kampagner genererer et højere afkast end andre marketingsstrategier.
Fordele

account-based marketing

Vi kombinerer salg og marketing til at levere det rigtige indhold til de rigtige personer i de rigtige virksomheder med 100% præcision. Mindre budgetter, mere brandkendskab og flere leads.
Kitty Helgø - Business development consultant
Fordel #1 - 100% præcision

fokusér på de rigtige kunder

Vi definerer sammen jeres idelle kunde profil (ICP) og indhenter herefter IP-adresser, som bruges til at målrette reklamer mod de mest interessante virksomheder. Det gør at I kun bruge penge på virksomheder, som I ved kan være gode kunder for jer.

Brandgenkendelse

Brands der er top-of-mind vinder salget i 90% af gangene.

Lead generering

Leadgenereringen øges med niveauet af brandgenkendelse.
Fordel #2 - direkte og personaliseret kommunikation

personaliserede budskaber

Account-Based Marketing udnytter både marketings- og salgskanaler til at skabe hyperpersonaliserede kampagner, der kan nå beslutningstagere på enterprise niveau. Desto mere personaliseret beskederne er til beslutningstagere, desto højere konverteringsrater.

600.000+

Reklame indtryk

Nå jeres ideelle konti med de rigtige budskaber.

30%

Svarrate

Maksimér svarprocenten ved at kombinere salg og markedsføring.
Filip Oskar Ciepiel - scaling B2B sales in Denmark, Sweden, Norway and Finland
Gerda Milwetz - Business development Consultant
Fordel #3 - tilpas og optimér

brug data til at optimere resultater

Ved at tracke på hvordan virksomheder engagere med reklamer kan vi give dig viden om hvordan du kan prioritere jeres salg, vælge de rigtige budskaber og optimere kampagnerne for bedre resultater.

Du forstår hvilke virksomheder, som har den højeste købsvillighed og hvorfor.

Analysér reklamer

Split-test af reklamer baseret på indtryk og Click Through Rates.

Forstå jeres produkt-marked fit

Forstå jeres produkt-marked fit ved at teste forskellige value propositions.

book et møde med mik

Han vil gennemgå hvordan VAEKST kan muliggøre jeres vækst, hvad enten det er gennem brug af ABM eller en kombination af vores tjenester.

Desuden vil Mik gennemgå jeres strategi, give jer handlingsorienterede indsigter og besvare alle jeres spørgsmål om vores services.
Book et møde med Mik.
ACCOUNT-bASED MARKETING

Vores metode

Vaekst - less talking, more listening
1. Scope
Vi definerer målgruppen, keywords, undersøger IP-adresser og skaffer kontaktoplysninger om beslutningstagere via LinkedIn.
2. Design
Vi designer reklamebannere med forskellige budskaber, installerer sporingskoder på jeres hjemmeside, opstiller analyser og rapportering.
3. Kampagne
Vi kører medieannoncering, sporer engagementet på kontiene og reklamebannerne for at optimere kampagnen, hvorefter vi skaber en prioriteret social salgskampagne.

Succeshistorier

Vis alle
Arbejd med os

Accelerer jeres B2B-vækst

Lad os komme igang
Corinne Cotteverte - Virtual sales meeting and demo facilitaion that directly drives revenue
Vanja fra VAEKST.
Valdemar Gyldendal - Business development manager
+50
50+ nordiske forretningsudviklere