NEWS & INSIGHTS

5 fordele ved at bruge HubSpot

Føler du dig overvældet og har svært ved at vælge et CRM-system? Her er 5 grunde til at bruge Hubspot, og hvordan din virksomhed kan drage fordel af at bruge det.

HubSpot er designet til at give din salgs- og marketingorganisation mulighed for at skabe bedre og mere værdifulde relationer mellem dig og dine kunder.

CRM-systemet, Customer Relationship Management-systemet, anses for at være en af de mest kraftfulde og brugervenlige vækstmotorer og giver teams mulighed for at tilpasse deres marketing-, salgs- og kundeserviceindsats for at give kunderne den bedste oplevelse i deres klasse.

Vi har fundet 5 værdifulde fordele, der gør, at din organisation bør hoppe med på HubSpot-toget og begynde at bruge dette CRM-system.

FORDEL #1: ALT-I-EN PLATFORM

En af de vigtigste grunde til, at HubSpot er så unik og effektiv, er, at den hjælper organisationer med at forenkle og tilpasse deres salgs-, service- og markedsføringsindsats, alt sammen samlet på ét sted.

For at forstå det bedre, skal vi dykke ned i HubSpot's struktur. Typisk ser vi, at teams bruger et væld af værktøjer og systemer på tværs af organisationer, for ikke at tale om at få dem alle til at fungere sammen.

Med HubSpot kan du strømline alle indsatser på tværs af dine salgs- og marketingteams og skabe end-to-end-processer, der hjælper dig med at generere, pleje og konvertere leads.

FORDEL #2: INTUITIVT LEAD MANAGEMENT

I modsætning til andre CRM-udbydere tilbyder HubSpot en ren og intuitiv lead management-opsætning, som er afgørende for et skalerbart og omkostningseffektivt salg. Dette gør det virkelig muligt for teams hurtigt at komme i gang, mens CRM-systemet automatisk styrer processerne og sporer hver eneste interaktion, hvilket giver fordelen ved at skabe tilpassede og automatiserede pipelines.

Derudover tilbyder HubSpot også flere løsninger, der optimere leadgenereringen, leadnurturingen og konvertering. Ved hjælp af disse værktøjer vil dit team kunne spore, hvordan og hvornår besøgende kommer ind på dit website, hvad de er interesserede i, og derved skabe personlige henvendelser.

 

FORDEL #3: VÆRDI FOR PENGENE

HubSpot giver meget værdi for pengene for alle virksomhedsstørrelser, da det starter med en gratis version - og derfra kan du opgradere i takt med, at din virksomhed vokser.

Selv om der findes adskillige gratis softwareværktøjer online, som tilbyder virksomhedsejere forskellige fordele uden omkostninger, tilbyder de meget lidt i form af værdi. HubSpot på den anden side gør det muligt for virksomheder at øge væksten hurtigt med en lang række effektive værktøjer og funktioner samlet på ét sted.

Efterhånden som din virksomhed vokser, kan du gradvist opgradere og integrere automatiserede salgs-, markedsførings- og servicefunktioner - så du kan skabe endnu mere værdi for dig og dine kunder.

FORDEL #4: AVANCERET ANALYSE OG RAPPORTERING

HubSpot tilbyder brugervenlige og kodefri analyseværktøjer, der gør det muligt for organisationer at måle deres præstationer med indbyggede analyser, visuelle dashboards og tilpassede rapporter.

Selv om disse analyser ikke er de bedste i deres klasse, er det stadig mere end nok for de fleste salgs- og marketingteams at blive mere datadrevne og træffe smartere beslutninger til mere omfattende kampagner.

Nogle af de mange fordele kan være at spore hele kundens livscyklus og alle interaktioner med relevante kontaktpunkter, analysere din hjemmesides ydeevne og sammenligne vigtige målinger som sessioner og konverteringsrater eller få detaljerede rapporter for hver af dine salgs- og marketingkanaler.

FORDEL #5: ACCOUNT-BASED MARKETING - ABM

HubSpot tilbyder et intuitivt ABM-software værktøj, der hjælper med at sortere mindre værdifulde virksomheder fra på et tidligt tidspunkt ved hjælp af mere fokuserede vækststrategier. Ved at bruge ABM-metoden kan du kombinere salg og marketing for at målrette specifikke konti og skabe købsoplevelser af høj værdi.

HubSpot ABM-værktøjet hjælper dig med at komme i gang med din ABM-strategi ved hjælp af automatiserede sekvenser. Det muliggør samarbejde mellem salg og marketing, hvor alle data deles samme sted, og endelig hjælper det dig med at tiltrække kunder af høj værdi og skabe dybere relationer gennem personligt tilpasset indhold.

Alt sammen er naturligvis let at spore og måle fra ende til anden!

NEWS IN YOUR INBOX?

Keep updated with trends within growth. Receive monthly insights on sales, playbooks and much more.

SUBSCRIBE TO NEWSLETTER

INdSIGTer

læs alle

øg jeres omsætning.

BOOK et møde
Corinne Cotteverte - Accelerating B2B Growth
Simone Bendtsen - Assisting B2B Companies in Growing
Valdemar Gyldendal - Business Development Manager
+100
100+ brands bruger VAEKST.