VAEKST hjælper en svensk udbyder af træningsberedskab og organisatoriske modstandsdygtighedsløsninger med Sales-as-a-Service for at udvide deres vækstmuligheder på det svenske marked. Siden 2021 har VAEKST forsynet virksomheden med salgskvalificerede møder gennem markedssegmentering, leadgenerering, outbound salgskampagner og markedsundersøgelser.
Organisationen tilbyder militære træningsstyringsløsninger og organisatoriske beredskabstjenester gennem sine software- og konsulenttilbud. Siden etableringen i 2000 har virksomheden betjent offentlige, private og militære kunder i over 70 lande verden over. Ved at fusionere branchekendskab med digital innovation stræber virksomheden efter at skabe et mere sikkert samfund.
Virksomheden ønskede at skalere deres tjenester i Sverige og havde brug for en lokal partner til at hjælpe med deres markeds penetration. VAEKST foreslog en salgsdrevet vækststrategi, der involverede et team af forretningsudviklere med svensk som modersmål. Strategien bestod i at udføre personaliserede outbound salgskampagner, øge brand awareness, udvide leadgenerering og indsamle værdifulde kundeindsigter.
Som et resultat af 18 måneders progressivt samarbejde leverede VAEKST 242 salgskvalificerede møder og fortsætter med at etablere en stærk kundepipeline og generere nye forretningsmuligheder for deres datadrevne software.