Global udbyder af ERP-software
Krydssalg med account-based marketing
100
Beslutningstagere
4
Lande
+30%
Forbedring i lead stadier

Krydssalg med account-based marketing

Klienten, en af verdens førende inden for ERP-software, oplevede udfordringer med at sælge på tværs af landegrænser, samt opnåelse af synergieffekter mellem deres datterselskaber, hvilket resulterede i mindsket vækst. Da erhvervelse af ERP-software er en større beslutning, hjalp VAEKST kunden med en tilpasset account-based marketing strategi.

Udfordringer på tværs af landegrænser

VAEKST hjalp med at implementere en account-based marketing strategi for at muliggøre krydssalg i hele Norden. Et hovedmål var at centralisere salgsaktiviteterne og minimere regionale forskelle i udvikling og udførelse. Hvert land fik et framework udarbejdet til at håndtere det specifikke marked.


100 beslutningstagere

Resultatet var en stor stigning i forretningsmuligheder genereret af de regionale kontorer, og mere end 100 kvalificerede salgsmøder blev afholdt med førende erhvervsledere. På 30% af disse møder blev kundeemnerne konverteret til muligheder med et “fremragende” forretningspotentiale inden for et år.

NEXT
CASE
READY
TO GROW?
Get in touch with Our team