En virksomhed i vækst, der havde brug for hjælp til forretningsudvikling, kontaktede VAEKST via en henvisning fra en eksisterende partner.
Den danske digitale tjenesteudbyder tilbyder en one-stop-shop for ejendomsdata og et samarbejdsværktøj, der gør det nemmere for professionelle at investere i ejendomme. Værktøjet muliggør et nemt samarbejde på tværs af teams og organisationer under ejendomshandler og strømliner dermed hele processen.
Virksomheden søgte en nordisk partner til at hjælpe med forretningsudvikling og demoer. Efter at være blevet henvist af en af VAEKST's partnere, kontaktede de VAEKST for at indgå et partnerskab.
Den danske start-up virksomhed oplevede operationelle flaskehalse i deeres salgsproces på grund af hurtig vækst og mangel på tid. Efter at have modtaget positive tilbagemeldinger om VAEKST fra sit netværk, organiserede start-up'en hurtigt en workshop. Workshoppen hjalp VAEKST med at få en dybtgående forståelse af det marked, som startuppen opererer på, hvilket resulterede i en indledende segmentering og en personlig outbound salgskampagne. Kampagnen lagde vægt på en multikanals tilgang for at maksimere dens effektivitet.
Startup-virksomheden blev etableret for to år siden og tilskriver partnerskabets succes til den datadrevne tilgang og det tætte samarbejde. De månedlige møder gav mulighed for at dele værdifuld indsigter, og den månedlige markedsrapport viste sig at være nyttig i virksomhedens bestræbelser på at trænge ind på det danske ejendomsmarked.
På trods af at partnerskabet kun har kørt i 2,5 måneder, har det resulteret i 35 SQL'er gennem markedsundersøgelser og en leadgenereringskampagn, hvilket har ført til en betydelig stigning i forretningsmulighederne på de målrettede markeder.