Ved at generere en pipeline af salgskvalificerede leads hjalp VAEKST en af Sveriges mest velrenommerede virksomheder og brands med at forbedre sin leadgenerering og generere salgskvalificerede møder til det svenske marked.
Virksomheden udvikler og distribuerer en række digitale produkter og tjenester med det formål at fremme viden. Deres produkter og tjenester bruges af de fleste svenske skoler, universiteter, offentlige myndigheder, små og mellemstore virksomheder samt offentlige institutioner. Virksomheden har yderligere øget sin tilstedeværelse og brandbevidsthed gennem deres partnerskab med VAEKST, med fokus på Outbound Sales.
Virksomheden ønskede at skalere deres forretning for at nå ud til flere potentielle kunder med deres produkter inden for digitale læremidler og videnservice. De ønskede en lokal partner, der kendte det svenske marked og var fortrolig med deres produkt. Det gav dem mulighed for at spare risici, uddanne deres salgsteams og øge deres omsætning. VAEKST var den rigtige partner til at generere salgskvalificerede leads, booke demomøder og sikre en optimeret og forudsigelig salgspipeline.
Efter at have gennemført 18 måneders markedsundersøgelser og leadgenerering oplevede virksomheden en markant stigning i forretningsmuligheder inden for det målrettede marked. Partnerskabet resulterede i 303 salgskvalificerede møder og distribution af flere markedsrapporter.